Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Top 5 Favorite Mascara's



Σήμερα θα σας παρουσιάσω τις 5 αγαπημένες μου μάσκαρα.
Αυτή είναι η δική μου γνώμη και αυτές που έχουν "λειτουργήσει" σε μένα.

1) Seventeen, X-Traordinaire
Για τη συγκεκριμένη μάσκαρα δεν χρειάζονται συστάσεις καθώς είναι εδώ και χρόνια στο εμπόριο και παραμένει να είναι από τις καλύτερες που βγάζει η Seventeen. Εδώ θέλω να τονίσω ότι πρόκειται για μια Ελληνική εταιρία. Προσφέρει όγκο και μήκος ταυτόχρονα. Διαχωρίζει τέλεια μεταξύ τους τις βλεφαρίδες, δίνοντάς του εφέ ψεύτικων βλεφαρίδων. Έχει πλαστικό βουρτσάκι και μικρά "δοντάκια". Προσωπικά, πάντα θα έχω στα καλλυντικά μου μια, όσες φορές και να τελειώσει!




2) Christian Dior DIORSHOW
Αυτή η μάσκαρα δίνει υπερβολικό μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες. Όμως στις δικές μου "λειτούργησε" αφού είχε στεγνώσει λίγο το προϊόν και δεν ήταν τόσο υγρό. Αυτό έγινε και με τη δεύτερη φορά που αγόρασα το προϊόν.  Το βουρτσάκι της είναι τρίχινο και αρκετά μεγάλο. Το μόνο αρνητικό της είναι η τιμή της, περίπου 32 ευρώ.




3) ERRE DUE, XCESS 3D Mascara
Πρόκειται για ένα νέο μου απόκτημα όπου με εντυπωσίασε. Το μυστικό κρύβετε στο βουρτσάκι, είναι πλαστικό με μικρά δοντάκια όπου στη μια πλευρά έχει ένα " χτενάκι ". Δίνει φοβερό μήκος, όγκο αλλά και διαχωρισμό. Είναι από τις μάσκαρα που μπορείς να "χτίσεις". Ακόμα έχει μια υφή που δεν κοκαλώνει και δεν ταλαιπωρεί τις βλεφαρίδες.





4) BENEFIT, They're Real
Έχει πλαστικό βουρτσάκι που στο πάνω μέρος του έχει "δονάκια" για να μπορείς να χτενίσεις εύκολα και τις κάτω βλεφαρίδες χωρίς να μουτζουρωθείς. Δίνει μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες καθώς μπορείς να "χτίσεις" πάνω στις βλεφαρίδες. Την συγκεκριμένη μάσκαρα μπορείς να τη βρεις στα SEPHORA και στο εξωτερικό.



5) Radiant, Magna Lash
Τέλος θα κλείσω με άλλη μια αγαπημένη μάσκαρα από ελληνική εταιρία.
Κυκλοφόρησε πρόσφατα στο εμπόριο αλλά έχει γίνει ανάρπαστη! Έχω ενθουσιαστεί με το εφέ ψεύτικων βλεφαρίδων που δίνει στις βλεφαρίδες. Οι βλεφαρίδες φαίνονται πυκνές και έντονες στη βάση τους και στο τελείωμα τέλεια διαχωρισμένες. προσφέρει διαχωρισμό και όγκο.
Έχει τρίχινο και αρκετά μεγάλο βουρτσάκι.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου